Moj živote ludi…

Nekad bilo, danas se priča 😆

Postajem lagano i gospon kanađanin. Noup, nisam dobio PR, još. To je sljedeća postaja, laganini. Dobio sam konačno i kreditnu karticu. Sad si mogu bildovati kreditnu povijest. Ta ista vam otvara vrata jednoga dana kad budete kupovali auto, stan, kuću, zgradu i ostale sitnice.

Da se vratimo opet malo u povijest kako je to išlo, indijci i ja=ne jednostavno 😀

Isto kako i prije dvije nedjelje, pa i ovu jel(zato artikl 🙂 ) bilo mi dosadno pa malo švrljao po online bankingu. Slučajno naletim na “apply for credit card”, rekoh ajde da probam. Ispunim podatke u dvije minute i op, kažu momci “Your credit card has been approved, it will be send to you through 5-7 bussines days”. Mislim si “mmmm, ovo je bilo lako”.
U međuvremenu čekam ja strpljivo poziv od RBC-a jer ne sumnjam da će me zvat pa makar i zaželjeli dobrodošlicu po 1000-ti put. U drugom međuvremenu u tom međuvremenu sam razbio telefon, s namjerom. Ne zbog njih, nego zbog tankih živaca. Pa sam tako odlučio raskrstiti i sa Virginom i sa Google telefonom.
Usput pa da napišem i to. Kupio sam novi i prešao na Bell za istu cijenu. Bell je zapravo vlasnik Virgina, tak da neznam jesam išta dobio s tim prelaskom.
Zapravo, išao sam tražiti ako mogu dobiti neki jeftini plan. Ali dobio sam sve isto kako sam i imao osim telefona i broja. Cijena 70$ mjesečno. Nakon malo više od godine dana sam si skonto da puuno previše izdvajam za uslugu koju zapravo ni ne koristim toliko. Imam neograničene lokalne pozive i poruke i 2gb internet prometa. Od lokalnih poziva možda nemam ni 100min mjesečno potrošeno, poruke tak tak, a internet potrošim do možda 800-900mb. Pa sam išao tražiti da mi daju neki manje skup plan za poruke, pozive i internet 1GB, ali naravno nije moguće. Jedino da kupim ono govno od telefona s početka priče ili da žrtvujem internet gdje bi mi dali 100, 200mb mjesečno, a kaj bum s tih 100, 200mb.

Vidite kako su oni to lijepo složili. Te kompanije su tu samo da zarade na nama pod njihovim uvjetima, izbora nema. Zapravo izbora ima, ali ne razlikuje se puno ili uopće ili dobijete još jadniju uslugu naravno za manju cijenu. Pritom mislim na Koodoo, Wind, Mobilicity i sl. frendovske kompanije. Iako brijem da tu imaju dva tri mačka(Rogers, Bell i Telus) koji vode kolo kako njima paše i to je to, a vi se ljudi jebite i uzmite ono što vam nudimo ili ništa. Kako se to ono zove? Monopol, duopol, opa oligopol 😀 …
S druge strane, živiš u 21st pa nemreš biti bez telefona i onda si prisiljen pristati na njihove uvjete. To vam je inače eto malo o slobodi tržišta i kapitalizmu valjda.

No, kada sam inače kod telefona, ajde da napišem da mi je brat indijac prodao telefon iako nemam PR. Inače me to nisu nikada tražili, ali eto za taj model jesu(Galaxy S3). Prvo su me glatko odbili

Sad je došao i najnoviji s4

Uncategorized

Leave a comment