Life is a journey…

Posted: January 12, 2012 in Life is a journey
Tags:

Naučio sam s vremenom da je znati otići ponekad najveća vještina koju čovjek može posjedovati. Znam da zvuči čudno, danas kada svi toliko vrednuju ostanke, ali ja iskreno vjerujem u odlaske. Ponekad se, istina, zapitam nisam li prerano odjurio. Pitam se žurim li prebrzo, jesam li dao sve šanse. Teško mi je ostati na jednom mjestu, kada ja radim ono što mi prirodno dolazi, jednostavno projurim u svojem smjeru, okrenem se na peti i odem, nestanem, izgubim se. Ali treba znati, stvarno treba znati, dobro otići. Treba znati otići bez ružnih riječi, bez vike, bez zamjeranja. Treba znati otići otvorenog srca da se jednom možemo vratiti. Treba znati kada je trenutak za ustajanje, za izlazak, za pozdravljanje, za posljednji pozdrav. Treba znati kada pustiti da stvari budu neizrečene, neobjašnjene, neomeđene.

Vjerujem u odlaske. Odlasci su čisti, jasni, jednostavni. Bolji su od polakog umiranja, od objašnjavanja, opravdavanja, zamjeranja, ljutnje. Odlasci u sebi uvijek nose sjeme nečeg novog, sjeme avanture, ideju slobode – jer iako to prečesto zaboravljamo, mi smo iznad svega slobodni. Slobodni smo misliti, voljeti, trčati, hodati, letjeti. Slobodni smo odlaziti.

Najbolji dio s odlascima jest što najčešće pojma nemaš gdje ćeš završiti. Kreneš, odskočiš i možeš jedino zatvoriti oči, duboko udahnuti, stisnuti palce i pomoliti se svecima zaštitnicima lutalica svih vrsta da iza zatvorenih vrata nisu troglavi zmajevi i ina čudovišta, nego nove planine.

NEVER LOOK BACK UNLESS YOU’RE PLANNING TO GO THAT WAY

http://1000genijalnihstvari.blog.hr/

Comments
  1. niv says:

    što će reć’ da si – bek in kEnada?😀

  2. redskin says:

    svaka ti čast!

  3. Marko says:

    Vjerujem da ti je teško opet sada otići nazad za Kanadu,drži se kolega!

  4. Robi says:

    Danijel, svaka čast na blogu, pročitao sam ga cijelog i moram priznati da mi ni sekunde nije bilo dosadno, dobro, lažem, možda jednu minutu😉 Puno si mi pomogao da zadržim muda;) i ne odustanem usprkos svim negativnim komentarima o situaciji na tržištu rada u Kanadi koje neki malo možda namjerno a možda i nenamjerno preuveličavaju. Pa nigdje nije bajno, ali ipak mislim da su daaaleko od nas. Ja idem 28.01. Budimpešta-London-Toronto. Imam rođake u Kitcheneru pa ću za početak biti kod njih dok se ne snađem ( čitaj- pronađem neki posao ) Eto ako ima nekoga tko kojim čudom ide za Toronto oko tog datuma, neka se slobodno javi da razmijenimo iskustva. Pozz iz Slavonije!

  5. um says:

    Svaka čast legendo,u pon predajem papire za Kanadu,nadam se da ću napokon dobit priliku da odem odavde…Živioo !

  6. myra says:

    Puno prtljage ćeš ti ovaj put ponijeti sa sobom čini se meni ….Da , teško je otići , a još teže ostati …Ti i da ne odeš , puno si toga napravio , koliko je samo ljudi dobilo hrabrost učiniti to : Otići . Svjestan si da ovaj put ideš na dulje vrijeme i tko zna kad i tko zna gdje ….

    Ne boj se , skoči , udahni i vidi sve te divne planine koje samo čekaju da ih osvojiš ….

    Pomoli se i gledaj naprijed i gledaj sebe ……

    Sretno !!!! Možda jednom popijemo kavu gore , negdje , nekad …

  7. Željko says:

    E, pozdrav iz Osijeka
    Ugodna ti je atmosfera, opušteno. Sviđa mi se. Kakva je situacija za građ.inženjere jel možeš dati neki link gdje zapošljavaju. Hvala stari🙂
    I samo nastavi sa pisanjem dobro ti ide.
    Živio

  8. Ivanna says:

    Nema toliko davno da me je pocela privlaciti ideja da odem u Kanadu. Nakon dodatnih informacija koje sam saznala, odlucila sam definitivno to i uciniti iza ljeta, kada nesto zaradim. Naime na svim forumima koje sam citala svi pisu svasta. Od toga da ne idemo, da je Kanada grozna, do glupih i suludih prepucavanja. Onda sam naletila na tvoj blog. Mislila sam procitati par recenica samo da vidim dojmov sto se tice pronalaska posla, grada u kojem si, na kraju sam procitala sve. Napokon nesto realno. Sa dobrim i losim iskustvima. Sad sam jos vise za odlazak. Prosle godine bila sam cijela euforicna jer sam predala papire za vizu sa SAD. Imala sam sve uvjete, papire, i nisam je dobila. Kanada mi se zato cini kao savrsen i jos bolji izbor s obzirom na duzi period boravka.
    Jedna stvar me posebno zainteresirala, a to je izbjegavanje agencije za posredovanje vize te nacin za predocit racun na kojem je 14000 kn. Ako bi mi ikako mogao reci vise o tom na mai kad budes imao vremena bila bi stvarno zahvalna. Veliki pozdrav i sve najbolje.

    • CWannabe says:

      Ako si procitala blog, onda si i procitala da je nacin da se izbjegne agencija za posredovanje taj da ides preko ambasade.. Za racun ti je isto objasnjeno. Cak mislim da je objasnjeno u nekim od zadnjih objava korak po korak.

  9. Cocci says:

    Ode ti, ha? Eto, svaka ti čast! Taman kad pomislim da si me ostavio bez daha svojom zrelošću i da skoro nećeš moći – ti to uradiš! Skidam kapu i držim fige! Sreća prati hrabre!

  10. Marinica says:

    ..bravo, odlično, fenomenalno..! Mislim da nisi svjestan s kakvim nestrpljenjem očekujemo tvoje sljedeće javljanje..🙂

    Isto tako, hvala ti na zabavnoj, poučnoj i nadasve inspirativnoj priči koju si odlučija podilit s nama.. Nažalost, morat ću pričekat bar još godinu da odem iz lipe naše i pridružim se svim ovim hrabrim ljudima koji upravo to rade..!🙂

    Lipi pozdrav iz Splita..! :)))

  11. quadzilla says:

    evo samo da se javim i zaželim sretan put!
    i hvala za ovaj zadnji mail od prije par dana;)

  12. Zdravko says:

    Danijele javi se kad stigneš ako već nisi stigao, javi kako je, je li sve po starome, kakvo je vrijeme, malo napiši nešto ako te uhvati neka inspiracija za pisanjem.

    good luck in Canada

  13. Palestinka says:

    Zaboravio si reci da sa odlascima, privremeno ili zauvijek, ostavljas neke ljude iza sebe..i nekad je bolje ostaviti stvari neizrecene, ali treba se boriti sa svim tim mislima u glavi i milijunima pitanja koja se postavljaju kasnije..mozda je bas ona koju si ostavio tvoja srodna dusa, a mozda si i ona misli da je onaj koji je otisao njena😦

  14. istrazivac says:

    nećemo znati dok ne probamo…i ako probamo za 20g se bar nećemo pitati “zašto nismo?”

    život je putovanje petra…završi faks, zgrabi tu diplomu koju zaslužuješ…spremi kofere i dođi k meni…

    (ti si na redu🙂 )

  15. zeljkoCro says:

    sretan povratak Danijel,pozdrav od Zeljka iz Calgarya…

  16. goc says:

    extra slika :))

Leave a Reply

