Život na sjeveru…(13.4.2012)

Nekad davno pričali su, a mislim da i danas pričaju da je petak 13-ti nesretan dan. Upravo dok ovo pišem u donjem desnom kutu stoji 22.14h, 13.4.2012. I upravo danas sam se službeno popeo na 16$/h. Upravo danas sam saznao da je produženje vize 100% sigurno. Procedura je takva da će mi 3 dana prije isteka trenutne radne dozvole izdati novu koja vrijedi maksimalno 120 dana. U tih 120 dana bi trebali riješiti LMO, koji je pokrenut prije 2 mjeseca. Prosjek je da se čeka 3mj, a ja kao i uvijek s nogama čvrsto na zemlji računam da može potrajat do 6mj. Viza možda i nije neka, ali mogu legalno raditi i boraviti ovdje, čak pri isteku sadašnje ne moram ni napraviti re-entry u Kanadu 😎
Mislio sam postaviti taj magični komad papira ovdje, ali ipak ću morati pričekati ta tri dana prije isteka sadašnje radne dozvole. Valjda se ne bu nekaj izjalovilo … 😀

A tko bi rekao da će me auto-staklarstvo tako usrećiti. Zapravo tko bi rekao da ću ikada tako nešto raditi, i to prilično dobro. Prije Kanade nisam ni znao da postoji takav posao, zapravo sjećam se da sam u Zagrebu negdje vidio reklamu “AUTO-STAKLA”…eto što vam je život. Davno je rekao Forrest “Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get” i bome je lik bio i je u pravu 🙂

Prije desetak dana na dan kada sam objavio zadnji članak isti dan sam primio negdje 3-4 maila. 3-4 maila nakon kojeg mi je malo prekipjelo. Naime o čemu se radi. Objavio bih ovdje kakve sve mailove dobivam, ali iz poštovanja prema ljudima ipak će ostati samo na mailu.

Da ponovimo još jednom… kopi, pejst…

ja nisam nikakav imigracijski služenik niti veleposlanik, NITI BURZA RADA i neznam kako možete emigrirati u Kanadu osim na način koji sam opisao u članku Working Holiday viza. (s vaše lijeve strane, kategorija “Kanada”)

Mene zanima koji dio niste shvatili? Probao bih nacrtati, ali iako sam išao u tehničku školu i imao puuno predmeta sa crtanjem istina je da mi isto nikada nije išlo tako da bolje ne.

pa da probam još jednom:

ja nisam nikakav imigracijski služenik niti veleposlanik, NITI BURZA RADA i neznam kako možete emigrirati u Kanadu osim na način koji sam opisao u članku Working Holiday viza. (s vaše lijeve strane, kategorija “Kanada”)

pa za svaki slučaj još jednom…

ja nisam nikakav imigracijski služenik niti veleposlanik, NITI BURZA RADA i neznam kako možete emigrirati u Kanadu osim na način koji sam opisao u članku Working Holiday viza. (s vaše lijeve strane, kategorija “Kanada”)

I da razriješimo do kraja…NA GLUPA PITANJA VIŠE NE ODGOVARAM! 😉

Da, vjerojatno ću si sada skinuti posjećenost za par stotina, ali iskreno boli me kurac! Postoje ljudi kojima je zanimljiv ovaj blog pa ga čitaju samo radi zabave, postoje ljudi koji ga čitaju jer namjeravaju u Kanadu, postoje ljudi koji traže informacije pa u moru pizdarija koje pišem možda i pronađu koju…postoje ljudi koje me vole jer sam zakoon, A JESAM hehe 😆 … s druge strane postoje retardirani ljudi, nepismeni ljudi, ljudi koji u 21st ne znaju koristiti internet, ljudi koji ne znaju što je google, ali među takvima postoje oni koji znaju pronaći poprilično sakrivenu email adresu.
Da mi je znati gdje je kvaka… 😕

235 tisuća posjeta, vjerojatno jedan od najpopularnijih blogova vezan za život u Kanadi. A zašto? Možda zbog ovoga?

Koliko ste upoznali i našli ljudi koji su vam rekli SA ČIME SE BAVE i KOLIKO ZARAĐUJU? Ja mogu napisati da na prste jedne ruke mogu izbrojati ljude za koje znam kakav su posao našli i koliko zarađuju. Ne računam ljude ovdje u Edmontonu koje znam, nego one koji su također došli preko Working Holiday vize i koje direktno ili indirektno znam preko bloga.
Javilo mi se jako puno ljudi i tražilo informacije, savjete, postavljalo razna pitanja i neznam što sve ne, prije Kanade. PRIJE KANADE. Sve lijepo i krasno, a nakon stupanja na kanadsko tlo niti sam dobio mail, niti poruku, niti odg ako sam ja slučajno priupitao kako su se snašli nakon dolaska. Nije da me zanima, čak štoviše BOLI ME KURAC, ali iz poštovanja, iz neke kulture bilo bi lijepo odgovoriti i na moja pitanja kad se mene već toliko bombardira sa pitanjima. Neki od njih su postavljali pitanja nakon dolaska. I na to sam odgovarao i naravno zanimalo me da li su našli neki posao, što rade, kakva im je satnica. Većina nas je došla u Kanadu iz istog razloga 😉 . Zadnji slučaj je bio nedavno, zato zapravo ovo i pišem. Ne da bih bio sretan/nesretan, ljubomoran/neljubomoran ili procjenjivao kakav je tko po tome što/koliko i gdje radi. Nikada nisam nikoga niti ću ikada procjenjivati po tome što i koliko rade. Čisto informativno me zanima(lo), jer Toronto/Vancouver su također bili u mojim prvim planovima i još uvijek nisu sasvim prekriženi. Tko zna možda nekad poslije ako se nešto ne promijeni. I mene vjerovali ili ne zanima kako je sa ponudom posla/lovom/smještajem/životom itd u Torontu/Vancouveru/Winnipegu ili na nekom destom mjestu.
I pisao sam jednom davnom par stvari koje mrzim su lažno pretvaranje i egoizam 😉
Vjerojatno se i to može pripisati hrvatskom mentalitetu. Gledaj, traži i osluškuj tuđe dvorište, ali nikada nemoj dati u svoje…
Zadnji i najsvježiji primjer vam je famozna grupa na facebooku, gdje čovjek kaže “svi sve znaju, svi imaju troškove, a nitko nikad nije napisao o prihodima” i kad je pitao tko što radi i za koliko, nitko se nije udostojio napisati ništa, pa čak ni oni najlajaviji na istoj 😕

I za kraj ovog posta, kojemu je zapravo namjena bila samo da vas obavijestim kako stoje stvari s vizom, ali jbg razjebalo me…jedna pjesma svima koji su FATED TO PRETEND i koji izbjegavaju odgovore na moja pitanja … 😉

 

Pusa  iz (opet) snježnog Edmontona… 🙂

68 thoughts on “Život na sjeveru…(13.4.2012)

  1. pa jeba ga led sta te to iznenadjuje, retarda je uvijek bilo i bit ce… najjaci su oni sa pitanjem kolike su mi sanse 😀 to su retardi na kvadrat a toboze neki visokoobrazovani.

  2. No sikriki 😉 ja sam jedan od onih koji planira u Ca. tvoj blog pratim zato što sam na njemu našao dosta inf. a izanimljiv način na koji prenosiš svakodnevni život, samo tako nastavi pozzz.

    • bez okolišanja i LAŽNOG PRETVARANJA iskreno ću ti reći…

      platit ću ti cugu jednog dana kad te upoznam, jer si možda treći ili četvrti koji je rekao što radi i za koliko radi, vjerojatno drugi ovako javno, nakon mene…svaka ti čast na tome…vjerojatno češ ući u wordpressovu povijest kao i ja 😆

      s druge strane…i opet bez neke glume, da nije bilo mene, vjerojatno ne bi bilo ni tebe…sto mi je zapravo vrlo drago

      samo nastavi tako 😉

      • 😀 Dogovoreno. Ali i ja plaćam barem jednu. 😀

        Ovo što si rekao na kraju, živa istina. Kad sam počeo čitati tvoj blog sam i ja zamišljao kako jednog dana mogu biti veliki bloger ko Danđel pa sam eto krenuo. 😉 A opet, možda bih i sam došao na tu ideju, jer ovako ne moram svakom posebno pisati iste priče.

        I da, čestitke na produženju vize. 🙂

  3. no sikiriki , ja ako dođem (u fazi čekanja vize sam) imaš večeru jer su mi tvoji tekstovi pomogli u traženju nekog rješenja u izlasku iz ove vukojebine – usput rečeno već sam odlazio trbuhom za kruhom(Italija,Njemačka,Rijeka) tako da te potpuno razumijem

  4. nedaj se razpizdit glupim pitanjima/ljudima…ima nas koji smo krenuli čitat blog u potrazi za raznim informacijama oko Kanade..u međuvremenu se odlučili za neke toplije krajeve ali se i nekako navukli na taj tvoj blog iz puke znatiželje..zanimljiv ti je blog pa nemoj prestat

  5. ČESTITAM MAJSTORE!!! VESELIN SE ZBOG TEBE KO DA SAM SAMA DOBILA PRODUŽENJE RADNE DOZVOLE!!! TI SI ČOVIK I PO!!! VELIKI POZDRAV IZ SINJA…

  6. eto čisto da znaš a i da znaju ostali sve ove informacije postoje u konzulatu/ambasadi, mislim vezani za vizu i proceduru.
    eto volim čitati blog ne da se samo informiram, vec si kao knjiga a svaki post je kao nova stranica, znam da nemogu po tvom blog ocjenjivati kakav će mi možda jednom biti život u kanadi ili negdje drugdje jer svatko ima svoju PRIČU.

    no da ne ispadnem da nisam našao informacija tu jesam, to su najčešće cijene u trgovinama (premda je i to relativno) javni prijevoz i slično, al opet svatko će to gledat na svoj način, stoga ljudi čitajte ovog putopisca i uzivajte, a što ne nađete ovdje dobit ćete u ambasadi 😉

    prika ti uzivaj i kako kazes ne obaziri se na komentare koje nemaju veze sa mozgom 😀

  7. pogodil si ko prstom u oko….oni koji su najvise filozofirali o kanadi prije dolaska na fb grupi, su po dolasku ishlapili, nema ih….
    al ih isto tak poznam par njih koji pomazu “novima” (cak bi se iznenadil koji su to) al se susrecu sa istom situacijom ko i ti – oni kojima pomognu, naprosto nestanu….neeeext 😉

  8. Jebes Danijele takve ljude koje si opisao, jebes to nam je tzv. rvacki mentalitet pozdavi se s time i ne valjda razbijat glavu za to.

    Da sam ja na tvom mjestu, te da poslije saznam koje su to osobe bile egoisticne prema meni, a ja bio njihova budala, ma tu bih gamad s guštom iskarao i silovao, i onda bi mi nakon toga prepustili taj svoj posao. :XXXXX

  9. hvala, hvala, ljudi…prave čestitke mi zaželite tek nakon 16.5, jer iako imam 100% riječ od vlasnika firme i glavnog managera da je sve riješeno ipak želim sve vidjeti crno na bijelo…i onda tek potpuno odahnuti 😉

  10. pozdrav.. odličan ti je blog… razmišljam o prelasku u Kanadu pa se svuda informiram…

    Jedno pitanje, ako ti nije bad… Koliko imaš godina? Razmišljam jel mi prekasno za odlazak…

    Pozdrav iz tmurne(ne meteorološki) domovine…

  11. Još jednom VELIKA ČESTITKA od mene…..ja ti se stvarno više ne čudim takvim ljudima,ali kao i tebe opet me uspiju naživcirati….ja si to nekako pokušam posložiti u glavi, imam svoj cilj i znam šta mi je najbitnije i najsvetije……a na sve drugo se pokušam nasmijati, onako u brk……idem dalje,brijem svoj film…..zato u 6.mjesecu frende moj, stvarno se nadam da ćemo i u Edmontonu nas dvoje popiti kavu, pivu ne pijem…..sorry. Btw, opet odličan post…..nisam ga očekivala ovako brzo nakon onog prošlog…..pozzz

  12. nije da se hvalim ali mogu reci naglas koliko zaradujem….to me je svakako zanimalo da cujem i od ostalih u wh-grupi,ali nitko nije htio reci nego su palamudili i izmisljali gluposti samo da nekazu ,dok sam ja direktno svima rekao ,a evo i ponovit cu..Radim na gradevini tocnije plocice,kamen i slicno…satnica kod naseg jednog covjeka mi je od 22-25$—-trenutno sam u HR i dobio sam ponudu od talijana isto u CA da dodem kod njega da ce mi platiti izmedu 25-28$..sve se odnosi na Ottawu…pozdrav svima…

  13. Mr. Denđel, nakon vec par mjeseci boravka u kanadi, zelio bih Vas priupitati, da li je Vaša komunikacija na engleskom puno bolja, nego prvih mjeseci kad ste tamo dosli, i jeste li uspjeti donekle skinuti tamosnji lokalni izgovor, znaci opcenito pitam kakav je Vaš napredak sto se tice toga, ima li nesto da jos ne razumijete skroz i tako?

    Molio bih vas da mi odgovorite na to.

    Puno pozdrava od srca i srece

    Vlatko Muhar, Zagreb

  14. Pozdrav i svaka čast!blog je super i malo prosvijetliti ono malo naroda koj je tako pametan ali zaostao u ovoj državi!
    Pitanje svima!!!!
    Dali netko zna dali se bude opet ove godine dodalo još slobodnih mjesta za wh vize!???? Hvala!

  15. Cestitam puno punoooo na produzenju vize……sve je moguce ali nije lako sigurno jer da je svi bi…i malo srece….tako treba…..
    Daj objavi par postova onog sta pitaju …..da se malo smijemo……sijecam se meni isto su ponavljali ista pitanja…kako cu nac posao?…jel dovoljan jedan mail i odma dobijes posao?…jel ti na kraju sta ostane para?….kakvi su ljudi?….jel ima Iglu-a?….jel se ista vid od snijega?….tesko je objasnit rijecima sve sto je tvoje iskustvo….Mene naime neki moji poznanici u kvartu debelo ogovaraju iza leda da bi dobili na popuarnosti….naime govori se….”otisao u Kanadu i radio godinu dana na minimalcu i nije mu nista ostalo”… to je naime istina, ali ja sam proputovao gotovo sve provincije,razgledavao sve vece i zanimljive gradove sa obje strane kanade, upoznao puno zanimljivih ljudi,bio u parlamentu kad su se suceljavale obje glavne stranke 45min, vidio premijera Harpera, promjenio dosta poslova i poslodavaca………….dok su oni za cijelo to vrijeme bili doma na Maminoj kuhinji….i pili pice u svom kvartovskom kaficu…i kad me vide uvijek me vole pitati…..i kad to sve stavis na papir koliko ti je ostalo….i onda mi se smiju u lice….. ha ha……pa smijite se…do mile volje……nas mentalitet….

  16. Pratim već neko vrijeme blog i mislim da zaslužuje sve pohvale, nadam se da će Deni nastaviti pisat i kad mu produže vizu,strah me da nebude kakvih promjena sa novim statusom….ono ko vas .. ja sam sad uspio pa nemam vremena
    čestitke za uspjeh,zadivljen sam..

      • Ljudi citam i prosto ne mogu da vjerujem da je tako loše stanje u Hrvatskoj. Pa mi smo u Bosni od uvijek bili svjetlosnu godinu za vama. Mozete mislit kak oje nama. Posao ne mozes dobit ako ti otac nije direktor elektroprivrede ili nesto sl. Dakle i ja komotno sa svojom diplomom pravnika mogu obrisat g…. Interesuje me ljudi da li neko zna slucajno da se neko iz bosne ( naravno da je hrvat i da ima hr. putovnicu) ubacio na ovaj program wh????

    • Bok Talija, ovaj Grujo sto je odgovorio za bukurest, nisam ja…samo je uzeo moj nick….vjerojatno poslije sezone ili poslije nove, necu zurit, vec sam jednom zurio i nista od toga….poz

      • Lol, ti Grujo 2 ili kako vec, ne pisi gluposti tu s mojim nickom neke nebuloze, ja sam Grujo idem ti tamo u Bukurest, jest da je tamo birokracija, korupcija i to, ali ima posla i da se zaradit.

  17. ja cu se pohvalit sa satnicom cim ju dobijem, nadam se sto prije 😀
    i znas onu, ne upustaj se u raspravama s budalama, jer prvo te spusti na svoj nivo pa te dobije na iskustvo 🙂

  18. satro gospon.. nemoras misliti da su bas svi zavisni ni malogradani…ima se covjek kome nasmijati i tamo u wh,fb..pa pogledaj samo cijenjenog mistera B. pa on vrijeda koga stigne..pametuje kao da je izmislio kanadu, a nije znao procitati da sa wh vizom mozes raditi po cijeloj Kanadi bez obzira na provincije..jos je u opkladi izgubio veceru u to ime…svi smo mi cudaci….nama je kukanje u krvi…sjede po kavicama i kukaju da nemaju para…traze posao a mole boga da ga nenadu…svak bi radio da je dobra placa a da se malo radi…eeee..nema toga….ja sam rekao koliko zaradim u CA ali kunem vam se da i u HR zaradivam skoro pa priblizno jednako…kako koji mjesec…ja trazim nekoga da mi pomogne raditi kao pomocni radnik ,a on nece njemu malo 300kn dnevno…nemamo mi radnu naviku…navikli se ljudi na yugoslaviju…dignes kredit dinar devalvira .,,,pufff dobio kredit za đabane…oš k više…treba sad oznojit dupe a nije se naviklo…ima zivota u hr….samo se još treba rijesiti rođa,strikana,susjeda i drugih podobnih…uvest red na trziste sive ekonomije pa bus videl kako se kanađani kidaju za WH-CROATIA-n visas….nego kanađani moji eto mene u Ottawu jos u petak…karta preko airtickets24.com za 6800kn..pozz i sorry sto sam oduzio…

        • daj denđel samo nas potpaljujes i napaljujes, stavi novi clanak vise…koliko imas fanova kad si jednom poceo pisati. bome nema vise stajanja, dozivotno ces nas trebati razveseljavat svojim lijepim inverzibilnim tekstovima na kojima ti od svega srca zahvaljujem i ja i moja obitelj koja te prati vec otpocetka pisanja tvog drazesnog bloga prepunom topline i pomaganja drugim osobama koje su bile u istim nedoumicama kao i ti.

  19. pratim broj komentara, nekako sam mišljenja kad pređe 50 da bi svakako trebao uslijediti novi članak ako ne prije, eno ti kolega avanturist pisao o engleskom pa bi mogao malo o tome, ne sjećam se da si baš previše pisao o tome koliko si znao prije a koliko sad, pa ako ti se da, ubaci rečenicu dvije o tome u idući članak ako ga ikad napišeš jer sto godina nisi pisao…. ili kakva je kanadska piva evo ja sad popio litru karlovačkog (nije reklama) evo popravilo se…. nemoš vjerovati

  20. Pročitala cijeli blog danas. A samo zato jer sam prije x godina bila na CCUSA programu pa me zanimalo kako to izgleda u Kanadi, na Working Holiday 😀 Sretno!

    • ahaaaaaa vidim ti po nicku kako se zoves i rekla si da si bila na ccusi,povezao sam malo…i citao sam blog od tebe i tvoje blizanke, nedavno, svaka cast cure vi također rasturate, nastavite sa svojim avanturama po Sj Americi…imate moju potporu kao i Denđel.

      • Nisam ta Jelena na koju misliš 😀 Ali se slažem s tobom, cure su jako simpa, pratila sam ih cijelo vrijeme 🙂

        • Haha malo sam pogrijesio…da da bas su simpa, one su također zasluzile da ih se malo ipak izreklamira i spomene na Denđelovom blogu, za kojeg se nadam da nema nista protiv toga, jer mu blog sigurno nece pasti na popularnosti.

          Evo njihov tzv. blog: http://virginiasummer.blog.hr/

  21. Pozdrav,
    na tvoj sam blog naletio jer sam tražio informacije o preseljenju u Kanadu, ali sada te pozorno pratim kao neku seriju.
    Zahvalio bih ti se na par stvari, od trivijalnih do zaista bitnih:
    1.) Hvala ti na svim informacijama o WH i Kanadi, cijenama, plaćama, ponudama poslova, itd. Zaista mislim da takve stvari puno pomažu ljudima da se odluče na velik korak preseljenja
    2.) Hvala što si iskren, što se ne držiš iznad svih, što si realan, ali i što s nama dijeliš velike psihološke zamke koje su te ulovile, kao i one što si uspio izbjeći
    3.) Hvala što si napisao mnogo toga o sebi, jer ono što sam zaključio je da smo u relativno sličnoj situaciji i to mi daje snagu. Obojica iz ZG, obojici fax u mirovanju zbog zajebavanja, obojica htjeli živjeti u gradu s metro-om haha, itd. Već i ovako tvoj blog puno znači ljudima, a meni i više jer se mogu poistovjetiti s tobom.
    4.) Hvala što pišeš po zagrebački, ZG uvijek nosimo u srcu ma gdje god pošli, nemoj ga nikad zaboraviti :).
    5.) Hvala na ukazivanju Alberte kao potencijalno najisplativijeg mjesta življenja. Mi smo isto krenuli od Toronta, ali nakon čitanja tvog bloga definitivno naginjemo Alberti tj. Edmontonu.

    Ako se ikada vratiš u HR, obavezno napiši knjigu o iskustvima. Negdje sam pročitao, ako se dobro sjećam, da misliš da nisi baš neki literaran tip, ali definitivno jesi. Možda baš u tome nađeš karijeru svog života, jer tvoju knjigu bih kupio zasigurno, neovisno o tome radi li se o Kanadi ili ne.

    I za kraj, iako mislim se još javljati sad kad sam konačno odlučio probiti led isključivo čitanja, želimo ti sreću sa Petrom :))

    Lijep pozdrav iz sunčanog Zagreba i još sunčanije Pešće.

  22. mislin da nisi triba novi članak pisati o ovoj temi, to se samo ignorira, radije piše što ti je s vizom, jer se i ja tome nadam kad dođem preko WH sljedeće godine…

  23. poz danijele…ivan je onaj iz west edmonton malla….hehehe kako sam te samo nanjusio tamo…nego da podijelim sa tobom par informacija…bar koliko sam ja uspio doznati za toronto i ontario opcenito jer mi je par ljudi sa posla od tamo, kao i neki koji mi vise nisu kolege…ovako randy koji je dosao iz toronta da radi na naftnim busotinama kaze da tamo bas i nema posla, zbog toga je i dosao ovdje…liliana (brazilka) curka koja radi dostave pica isto je od tamo dosla ovdje zbog posla i para…pa tim simpaticni part time alkoholicar mi govori istu stvar…ako mi od troje ljudi dvoje kanadjana kaze da je zbog ekonmije i posla bolje ovdje, onda je valjda tamo bolje otici samo turisticki…kazu previse je ljudi tamo, doslo je do zasicenja, dok ovdje trebaju ljude…i ja bi volio vidjeti toronto ili vancuver….to je bar ono sto sam uspio doznati

Leave a comment